Fyllda röda paprikor på ett lakan av surkål...

Gjorde underbart goda fyllda paprikor i ugn idag. Helt omslutna av resten av köttfärsen. Och under hela kalaset låg lite vitkål jag kokat med vinäger så det smakade lite som surkål. Gotti-gott-gott! :D Plus nybakt bröd såklart. Man kan inte äta fyllda paprikor utan bröd att skrapa upp det hela med.
Gillar att äta mat med händerna...
..
..

Jag lyckades söka två jobb. Ska ta två till som man var tuvngen att söka med brev.
Så segt. Jag menar... det är inte setnåldern. Det finns inget mer trist än att behöva skriva ut (särskilt när man inte har en skrivare!) leta upp en kuvert och köpa ett frimärke. För det tar sån tid av mitt liv. Jag måste komma ihåg.
Skicka mail kan man ju göra medan man sover. Bara bifoga och skicka, skicka, skicka.. 
Får se om jag hinner komma ihåg det innan ansökningstiden tar slut! haha
..
..
Nu ska jag försöka komma på nåt lagom roligt att göra tills det är dags att väcka Orhan. Ser fram emot att väcka han. Han har lovat ge mig massage... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0