Handboll i Norrtälje!

Hamnade ganska spontant i Norrtälje hos mormor tillsammans med mamma. Vi har hunnit med att passera IKEA på vägen hit var jag kunde konstatera att det inte känns värt att köpa nåt. Köpte diskborstar och billiga murgrönor till framtida brudbukett! ;) (man måste passa på!)
Här har vi sett på bilder och filmklipp jag och mor dragit med oss. Från Kosovo, Italien och på lille Ezekiel! Nu är det handboll som gäller. Alldels för seg och spännande sport. Det blir mål hela tiden och sen tar det aldrig slut. Så jag får ju ont i magen. En paus vid datorn fick det bli. Så det hinner gå några minuter på matchen! haha Ska strax återvända. Go sverige!
..
Saknar redan min skadade man som inte kan gå. Men nu är jag här till på Onsdag. Och det ska bli trevligt!
..
..
Bra att vara borta från varandra så man förstår hur mycket man tycker om varandra. Känna lite saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0