Hos Emini

Igår hälsade jag och Orhan på familjen Emini. Vi grillade, shoppade och pratade. Jag fyndade massa skoj med syrran på de trevliga affärerna i Mariestad. haha bland annat färska musslor för halva priset. (för att de inte längre är så färska!) Lite kryddor och annat skoj till hushållet. Minns inte sist jag gick och spontanshoppade saker till hemmet. Utan vidare planering. Trots att jag inte har ett jobb nu känner jag mig mycket rikare!!! Märkligt. Inte sant?! Vi hade hur som helst allmänt trevligt där. Tror till och med jag lyckades få ett litet smile av lille Ezekiel som bara blir sötare för varje dag! 
Vi avslutade kvällen med ett snabbt besök hos mor och far. 
Skönt med dagar som det händer nåt på.
..
Fascinerande blöjbyte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0