Kärlek

God morgon världen. I morse blev jag väckt av att Orhan spelade linkin park på hög nivå i vardagsrummet. Murvel. Jag vaknade och märkte att jag var kissnödig så. Det var bara att kliva upp.
Nu dammsuger han där nere. Vet inte vad eller varför? Jag dammsög ju hela nedervåningen igår av brist på annat att göra. Men det skadar väl inte att ha pedantiskt rent här hemma. Särskilt inte då vi kanske får besök idag.
Det är ju förståss möjligt att Orhan håller på med toaletten vilket är hans uppgift i livet. Jag vägrar gnugga golv där det när som helst kan krypa fram decimeter stora spindlar och säga tjenamors!
 Men som sagt var. Besök idag. Jojomen... Vi har bjudit in mina föräldrar och min faster på middag. Vi får se om de kommer. De har ännu inte givit ett klart svar! 
Jag ska laga kopita. Orhan ska cykla och köpa yoghurt. Det är så vi delar upp våra uppgifter!
..
..
Idag skiner solen. Verkar bli en riktigt bra dag. I alla fall bra än så länge. Får äntlige umgås lite med min man. Han har jobbat hela veckan och typ somnat vid åtta varje kväll. Otroligt trist när han kommit hem halv sju-sju!
Men idag, idag kommer han inte undan från mina samtal och pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0