Liseberg

Som vanligt ligger jag mellan mina två vackra vänner! ;)
orhan sover och Tamar tvättar stjärten. Själv ska jag slötitta på Tummelina (heter den så?) eftersom jag inte kommer in på internetbiblioteket. Just typiskt! 
Så tog första bästa enkla saga jag kunde hitta. Ju enklare desto bättre. Är det för spännande, intressant eller krångligt så kan jag inte somna eftersom jag anstränger mig till det yttersta att hänga med!
..
I morgon ska vi till Liseberg. Hela glada familjen. Det ska bli riktigt kul! Och eftersom vi har Ezekiel med oss. Alltså barnvagn och ständigt en barnvakt. Så kan jag ta med kamera för första gången i mitt liv. Vet inte om man har tid att fota där eller om det är kul att fota. Men nu kan jag i alla fall ha chansen! haha :P
..
Tänkte ta några sköna bilder från sist jag var där med Orhan. Men icke sa nicke hittade jag några sådana bilder någon stans. Så fick istället bli den här gamla klassikern! Sommarn 2009 med kusinerna. Mycket kul! 
..
God natt

Kommentarer
Postat av: Cicci

Orättvist! Jag vill också dit... NU har alltså både du och amelia varit på liseberg i sommar, men inte jag.
Hoppas ni får de super! KRAMAR :)

Svar: Stackars liten! XDKram
Petra

2012-08-30 @ 21:09:53
URL: http://ciccilull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0