Liseberg

Idag fick bli vår tillsammans-dag. Ja.. någon gång emellanåt måste man ju hinna med mer än att äta middag tillsammans och säga god natt!
så idag struntade Orhan i fotbollsträning och jag i bön. (eller båda i bön!)
För i morgon ska Orhan iväg, trots ledig dag, och fråga runt efter arbete. Duktig kille! ;)
Själv ska jag koka mina förvälla mina kantareller vilket jag inte fick gjort idag. Klantigt. Plus klippa gräsmattan vilket inte heller blev gjort idag eftersom gräset var blött!!!
..
..
På Torsdags ska familjen Gashi, Emini och Sundqvist till Liseberg! :) Trevlig familjedag helt enkelt! Ska bli kul. Även om jag är lite orolig för mitt illamående. For fortfarande då och då små attacker då jag plötslit blir yr. Får svårt att fokusera. Känslan av att åka bil helt enkelt. Jag blir illamående av det. Så hur ska det då gå att åka bergochdalbana osv. För det blir jag också fruktansvärt åksjuk av. Även om jag älskar det!
Tack och lov kan man ju då och då sitta och ta hand om Ezekiel kanske?! haha.. så huvudet hinner med att sluta snurra mellan varven!
.
Men det är på Torsdag det. Jag har en hel Onsdag att fylla upp.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0