Märkliga påminnelser!

Hemma igen efter en trevlig dag. Nu ligger massa arbete framför mig. Såna där tråkiga hussysslor. Men då Orhan nog kommer sent känner jag ingen panik. 
Ska diska, tvätta och laga middag!
..
..
Fick idag världens mest korkade sms från arbetsförmedlingen. En helt vanlig påminnelse om att jag ska på möte i morgon. Och visst. En sån är bra om man vet vars och när man ska på möte!!! Har inte hört nåt?! Har inte fått något brev!!!
Illa.. Och när jag ringer min handläggare så är hon sjuk!!! (?) haha hur har det gått till. Hur har hon hunnit hem från semestern (igår) och lyckats boka in mig för ett möte och sedan gå hem och bli sjuk!
Bravo!
Får inte tag på någon annan och nu har de stängt. Så jag antar.. att de får skylla sig själva! Är mötet tidigt i morgon så hinner jag faktiskt inte ringa och höra vars och när!
Suck... Jag som för en gångs skull såg fram emot att träffa dem!!!
..
Nu tillbaka till disken som jag bara hann sortera innan jag åkte hemifrån! haha Lyckat!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0