Mesig

När jag är ensam. Då grinar jag för allt. Då talar jag inte om vardagssaker. Inte att slå foten i väggen eller hitta en fyrklöver. Utan filmer. 
Hemska saker. Jag blir som en helt annan människa ensam, som sitter och lever sig in i filmerna och lipar för minsta lilla fina eller sorgliga ögonblick.
Såg slutet av David Copperfield. Och jag sitter här med fuktiga ögon.
Det är nästintill pinsamt! Hur lätt påverkad jag är utan att ha någon bredvid mig att se cool ut för.
..
..
Med en sådan bra start på morgonen ska jag börja ta för mig av dagens arbete. Vars ska jag börja?
Solen skiner idag så det mest vettiga vore väl att göra nåt i trädgården. Gräset är högt igen... och grusuppfarten blir inte fri från gräs av sig själv.
Men det blåser ute.. hmm...
..
..
Det ska bli en bra dag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0