När två älskande glider isär och tappar bort varandra...

Så var ännu en dag till ända. Dagarna går så fort men tiden går långsamt. Den passerar fort men går långsamt framåt.
Det är det som gör det så otroligt trist.
..
..
Jag och Orhan hinner aldrig umgås. Det suger... Kanske var därför vi tappade ringarna. Ett tecken på att han glider iväg från mig och att han kommer klanta till sig och tappa bort mig... XD
Så därför föreslog jag att vi ska åka på restaurang tillsammans. Som på den gamla goda tiden. Äta mat tillsammans. Det är vår passion. Då ska vi väl kunna trycka ihop våra tjocka mätta magar och leva lyckligt med det hela veckan efter.
Ser fram emot det hur som helst. Vi ska slå ihop nytta med nöje också och passa på att handla. Storhandla på Coop, Lidl, Netto, ÖoB och Willys! :D Alltid lika kul. (Allt är samlat på ett så bra sätt i Mariestad!) Kylskåpet börjar eka tomt. Förutom på lök och vikål. ( det tar Orhan med sig i överflöd från jobbet.) Så i morgon ska jag göra en vitkålsrätt utan dess like! Ni får gärna komma med förslag. Om nu någon husmor hinner läsa detta innan middag i morgon!
(lovar att rensa våra torra blåbär ändå och göra nåt annat. Eftersom det aldrig verkar bli blåbärsgröt av dem!)
..
Kanske en långkokt vitkålsröra med kyckling i. Tillsammans med nybakt bröd till. (låter skrämmande likt Asjoi eller hur det nu stavas. Balkanmat. Men säger jag att jag ska göra det så blir väl Orhan besviken. haha..
Nu ska jag sluta flumma och försöka sova. I morgon är dagen på mitt nya liv då jag ska vakna före nio varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0