Pigg och på gång!

GOD MORGON VÄRLDEN!!!
Vaknade kvart över åtta idag... bara sådär! Orhan väckte mig tjugo i och sa att han skulle åka. Jag tänkte aldrig i livet att jag vaknar nu.
Och det är sant. En extra halvtimme gör tydlige mycket. Känns mig full av energi och lycka! Ja jag vet inte vad jag ska hitta på med all denna energi!
..
Var egentligen planerat att åka med Pia till Skövde men planerna har ändrats. Så nu.. nu ska jag...
Hade tänkt skriva massa nyttiga saker där men jag känner mig själv. Gör aldrig det jag skriver jag ska göra! Sån är jag! För när man skriver. Då överdriver man mängden nyttigheter man ska göra!
..
..
Tänk om jag skulle träna!! (det hörde inte till de nyttiga sakerna jag tänkte skriva innan) Det vore ju fantastiskt. Hoppa lite i kapellet. Springa upp och ner för trappan 20 gånger. Lyfta runt på en soffa i kapellsalen. Finns massa träningsmöjligheter här i detta hus!
Japp. Så får det bli. Jag ska bygga lite muskler idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0