Pratsugen

NU önskar jag att jag hade en kompis på internet! Nån att chatta med! Men icke!
Vi har precis kommit hem från kalas och Orhan är direkt igång med att fixa sovrummet igen. Det är faktiskt lite ordning där inne. Även om vi inte använder oss av de osmarta garderoberna. (Vad är vitsen med en garderob utan hyllor? Bara en eländig stång. Hade inte folk strumpor, byxor och underkläder på den gamla goda tiden huset byggdes?)
Snart ska Orhan se fotboll och jag antar att jag får roa mig på annat sätt. Vet inte vad eller hur. Kanske använda vår stationära dator och göra nåt kul med. Har inte använt den alls sen vi flyttade hit. Den är försten ute på blocket om någon önskar en enkel funktionell stationär dator!
..
..
Nej allvarligt talat. Jag är pratsugen... Tror jag ska försöka mig att skaffa en chatkompis! Kanske en italiensk. Så lär jag mig det språket på köpet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0