Promenera i skogen...

Tänkte bege mig ut på en hurtig prommis. Kika läget i naturen.
Idag har jag bara planerat blommor till bröllopet nästan. (Förutom att laga mat, sjunga, diska och handla i Töreboda hehe) Och det snurrar i huvet av priser och blommor. Ska gå ut och kika lite. Vad som finns och för att inte sitta här inne hela dagen! Framför papper och datorn.
Är ensam hemma. Orhan tränar fotboll... 
..
Känns som det är full fart. Nu brudbuketten. Ja, jag lär inte slappna av förrän jag ser den gjord! haha.. Ska bli kul och spännande att få göra den! :)
Sedan resa på det. Nästan direkt efter. Hela September lär försvinna. Och vilken tomhet som kommer infinna sig när man kommer hem igen. Hem till ett tomt Oktober. Kommer gräma mig för att festen är borta. Eller vem vet. Kanske det blir oerhört skönt. Med vila. Inget att tänka på. Bara en lång kamp för att få jobb och finna det rätta stället att leva på!
Roligt?!hah
Nu ska jag ge mig ut. Och Tamar. Hon ska följa med. Hon kan inte sova bort hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0