Pussas bland granarna...

Ligger i sängen mellan mina två kära. Tamar ligger och småsnarkar vid mina fötter och Orhan andas tungt på andra sidan! (inte vid mina fötter dock!)
Mysigt...
Var nyss ute och sökte kantareller med Orhan. Hittade inte överdrivet mycket. Men ok. Verkar aldrig bli nå större skördar. Vi hittade ett fantastiskt ställe som bjöd på stora svampar. Så vi fyllde nästan en halv fruktpåse.
.
Tänkte hitta en bild på en kantarell. men hittade inget sådan så det blir en "romantisk" bild från Dalkarlså!
.
Vi diskuterade sommaren för 2 år sen. Vi var även på den tiden ute och plockade kantareller... Då vi var nykära och vi hela tiden tog pauser för att pussas. Ja vi mindes. Här pussades vi, Här satt vi. Och där stod vi. Minns du där?!
Nu är vi mer fokuserade på svamplockningen så att säga. OCH Även om det då var mer pussande lyckades vi fylla en ica-kasse. Inte en halv fruktpåse. Tss tss...
Mindes särskilt ett ställe där Orhan ropat ut. "När kan jag gifta mig med dig?!!?!?!?" 
.
Jag frågade Orhan lite sorgset: "Varför säger du aldrig så till mig nu för tiden?" 
.
Plocka kantareller är romantiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0