Regn

Var en mycket bra dag i Skövde. Shoppade loss på kokboksavdelningen på second hand! haha.. och några pennor på clas ohlsson och skrivblock på biltema! haha.. jag suger verkligen på att shoppa och bra är väl det med tanke på vad pengar jag har att röra mig med!
..
Det hare regnat och varit mulet mest hela dagen, det regnar än, och nu på kvällen drog ett åskväder igång. Det blixtrade och blixtrade. oooh vad jag gillar det. Stod i fönstret helt fascinerad. Dock var åskan på fel sida av huset. Ja på den sidan där jag inte har fönster. Så jag såg bara det kraftiga ljuset. Men det var spännande ändå! :)
Myste med Orhan och nu ska vi sova. Min kudde är fuktig men rummet är inte så kallt idag i alla fall. Vi har haft massa ljus tända och stängt till nedervåningen. Så inatt ska jag sova gott. 
Kalla, fuktiga spindelrum!!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0