Sena mornar

God morgon!
Vaknade alldeles för sent idag. Har långsamt gått från nio till halv tio, till tio och idag halv elva! Dags att stoppa den kedjan och börja få lite norma rytm. Men det är svårt. Om inget väcker mig. Inget låter. Då sover jag. Spelar ingen roll om jag la mig tidigt!!!
Ligger jag bekvämt. Ja då stannar jag där!
..
..
Orhan försvann spontant för att jobba idag. Så jag är ensam. Känns som om jag hade planer för idag. Men det hade jag inte. Planen var ju att umgås med Orhan lite.
Jag antar att jag får klippa gräset istället. Solen skiner och det är mycket varmt. Så jag antar att jag blir en röd tomat igen!!!
Suck. Men i alla fall får jag träning!
Om jag kan starta den...
..
Dagen försvinner fort när man vaknar sent....
Och jag finner inte riktigt kraft till att göra något alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0