Sommarvärme och bad!

Antingen har sommaren kommit. Eller så är det varmare här än i Dalkarlså...
Varenda gång jag går ut på trappen här så möter jag värme. Har aldrig frusit. Och även om jag går runt och huttrar inne är det alltid skönt att komma ut. (?)
Dock kan jag som inte tro det. Har inte en enda gång i år badat på allvar. Alltså simmat runt flera timmar. 
Och det är ovanligt för att vara mig.
Tror faktiskt det var det som fick mig och Orhan att gilla varandra bättre. Innan vi blev ihop. Vi badade i flera timmar tillsammans. Medan alla andra stod på stranden och frös. Så tramsade jag och Orhan i en båt. Hade dyktävlingar och brottades. Jag var redan kär då. Men Orhan sa att den dagen var dagen han förstod hur kul vi kunde ha tillsammans. Plus att jag tydligen tog på hans rumpa och verkat så nonchalant med det. Det tyckte han också var spännande. (minns inget av den accidenten!)
..


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Mitt kära kapell <3 Är sååå glad att ni bor där. Har ni fått micron från Martin nu? Om jag vaknar i tid kommer jag ut en sväng i morgon. Kraaaaam

2012-08-05 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0