Spindlar

Jag gillar inte spindlar. Här finns massa med spindlar. Så jag är som på helspänn hela tiden. Men igår såg jag de två värsta. äckligaste. Största husspindlar på toaletten. Snacka om att jag inte satt bekvämt där.
Önskade jag kunde rusat upp till Orhan och bett han döda dem. Men han sov. 
När jag klev in i sovrummet och gjorde lite mer oväsen än planerat då dörren krånglade tvärsatte han sig upp och sa:
"Vad?"
"Förlåt.." viskade jag..
"Vad är det?"
"Jag sa förlåt!"
"Aha..."
"Det är två spindlar i badrummet. Kom ihåg att döda dem i morgon!"
"Mhmm!"
..
Typisk krossad spindel på golvet a la Orhan!
..
Tror inte min kära var vaken! 
Men en hade i morse inte försvunnit. Så en mindre i alla fall. Men bara tanken på att där någon stans sitter en liten filur och väntar på en chans att hugga mig i nacken.
Jag tänker då i alla fall inte rengöra toaletten. De får Orhan göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0