Städdag!

God morgon!
Idag ser ut att bli en städ-dag! Toaletten har ännu inte blivit  städad sen vi kom hit. Och... eftersom vissa ytor i huset fortfarande är kaos. Har andra ytor dragit till sig en del av deras stök!
Disken har vuxit medan jag var i Norrtälje. Orhan var handikappad och den har ännu inte blivit gjord. Nu är den för stor för att jag ska orka se på den. Så jag antar att jag diskar igen.. suuuck!
Hur som helst är det dåligt väder ute idag. Så det kanske är bra att ha nåt att göra. 
..
..
Sitter och njuter i matsalen. Inte åt den ganska trista utsikten genom fönstret och inte åt det inte så avplockade bordet. Men åt doften. Mina nyinköpa orkideer doftar gott. Särskilt Dendröbiumen. Doften påminner om hyacint tycker jag. Fast inte lika stark förståss. Men då och då kommer en pust. Älskar det!
Nu ska jag hänge mig åt att slappa till efter lunch då jag kan sätta igång och städa! 
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0