Styrka

Nu kom det där träningssuget igen. Det kommer som då och då! Ja.. nu vill jag bygga muskler igen!!!
I dalkarlså kom jag och Orhan igång lite tillsammans. Men vi tappade det i och med flytten. 
Igår såg vi på friidrott och tjejerna som hoppade höjdhopp. En av dem hade rejäla magmuskler och jag skojade med Orhan om att ha såna. (skoj och skoj. jag skulle vilja vara muskulös!)
..
Jag går ju hemma nu. Det är inte kallt ute. Ja vad stoppar mig från att skutta ut och försöka springa till exempel. Eller cykla runt som en galning. Eller göra massor med situps och armhävningar här hela dagarn!
Inget egentligen!
..
 
..
Innan vi flyttade gjorde jag ett styrketräningsprogram.. som jag tror jag genomförde i alla fall 2 gånger haha. Ja.. jag tror jag ska dra fram det igen. För det är enklare att träna när man är ensam hemma. Ingen ser mig. Ingen dömer mig. Ingen skrattar åt mig. Jag kan säcka ihop efter lite skuttande eller vara oerhört stolt över att ha klarat så fantastiskt många armhävningar. (enligt mig!)
Saknas bara ett mål nu... som att kunna göra 100 armhävningar på 1 minut till julen! haha Hemska saker.
Eller att kunna lyfta Orhan på raka armar över huvudet! Kanske att kunna ta ett hårt slag i magen utan att reagera. Sånt är coolt!
Fast helst vill jag nog bara att det ska kunna synas. Jag vill ha imponerande biceps. Och en strong mage med magrutor. ujuj.. dock tror jag jag inte kommer lyckas med det. Min mage har ett alldeles för mjukt skyddande lager haha...
..
Men idag ids jag inte träna. Hur sugen jag än må vara duschade jag ju precis. Vore ju oerhört att svetta ner sig då. Jag tror jag ska gå och äta en fet och proteinrik pasta istället!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0