Tårar som rullar

..
Vill lyssna på nåt men sjääälvklart funkar inte törebodas hemsida idag heller. Inget töreboda, inget bibliotek. Inget bibliotek, inga e-böcker.. suck!!!
Får söka upp nån skit på youtube igen. Lyssnade på david copperfield. På engelska. Jättebra!! ""
Engelska när man är trött och slumrar till då och då är jättedumt. Särskilt när det är en sån ordlig bok som copperfield. Om det var "The little bee and his friends!" ja då hade jag nog kunna hänga med, till och med på det trista språket engelska.
För att göra det riktigt hemskt lästes Copperfield upp på sydstatsamerikanska. Han förklarade i början varför. Men jag minns inte nu.
Jag somnade i alla fall. Så det uppfyllde sin funktion!!!
..
..
Vi såg klart titanic nu på kvällen när Orhan äntligen kom hem. Försökte hålla mig från att gråta. Ja jag försökte verkligen. Men hemska saker. Det går inte. Spelar ingen roll hur många gånger man ser den. Det är så otroligt trist slut!
Och det är inte nåt så där lagom ledsamt. Som en liten tår i ögat. Nej.. tårarna rullar ner och läpparna darrar. Skulle nog kunna tjuta om jag inte hade lite heder i kroppen.
Klarade mig ganska bra tills Orhan uptäckte det hela och kom med sitt Piccolina-snack. Ja då är det omöjligt. För då måste jag ju säga. "Lova att du aldrig dör före mig i en olycka!!!" Och då börjar man ju tänka såna hemska tankar. Ja tänk om Orhan blir skjuten av någon som hatar kristna eller cyklar omkull framför en bil. Osså måste jag sitta där och hålla hans hand. uj uj...
Så jag grät bort lite av min foundation i Orhans armar. Gjorde ju det hela mycket enklare att tvätta bort!
..
Back to busines. Jag ska hitta nåt halvdant att lyssna på.. på youtube... suuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0