Trädgårdsdag

Dåligt väder idag. Vet inte om jag ska ljubla eller gråta. Trodde det skulle vara fint idag och dåligt på Onsdag? För då skulle jag klippa gräset idag.
Men frågan är. Om det regnar idag. Kanske det torkar i morgon.
Eller så hinner jag ta det nu innan regnet kommer. För än så är det bara mulet! Kan ju var skönt. För då slipper man ju bli så oerhört varm!
Vi får se! Jag måste samla krafter till att göra något så otroligt tråkigt! (Tråkigt. trots att jag går och småler för mig själv hela tiden när jag gör det! haha)
..
Idag sov jag och Tamar ut. Ända tills telefonen ringde. Då vaknade jag och fick leta efter telefone i hela huset! Den var på nedervåningen i köket såklart! Tamar kom trippande ner för trappan en stund senare. Blir förvånad de gångerna hon är tröttare än jag!
..
 
Bild på gårdagens skörd...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0