Isn't it obvious that I love you!

Idag är jag på bra humör. :)
Har hittat en ny plats att njuta på. Vet inte varför men de senaste dagarna har jag spenderat mycket tid i hallen?! haha unikt ställe...
Kaffe, dator och papper och penna!
Ritade denna liet för snabbt. Måste börja rita något som i alla fall tar 2 timmar. Jag menar. Det kan inte vara bra att det jämt går så fort. Men jag ser en bild i huvudet och jag ser mest bara fram emot att få ner den på papper!
Tamar målade ju förståss också lite. Hon drabbades av en sån där. MATTE SE MIG-rusning. Började springa fram och tillbaka. Slå iväg mitt suddigum fler meter. Lägga sig på teckningen. Bita mig i föten! Anfalla min penna.. osv.
Leriga fötter hade hon också som ni kan se mellan hårstråna på pappret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0