Drömmar

I morse vaknade jag upp klockan sex kanske av att jag var as-kissenödig!!! fick springa ut i snön... XD Byn höll precis på att vakna upp och solen var på väg upp bakom bergen. Bakom molnen också.
Sen var det omöjligt att somna om.

Drömde i natt att jag var med i ett projekt och skulle prova på att byta liv. Hamnade i mitt först liv i mellanöstern som någon sorts tecknare.
En man blev galet förälskad i mig för att han tyckte jag såg ut som en sjöjungfru. (Det berodde på att mitt hår blivit väldigt ruffsigt och tjorvigt och därav fått mycket volym.) Jag ville inte ha med han att göra. Han blev förkrossad och skulle ta sitt liv. Bränna sig till döds. Även jag skulle brännas.
Jag tog det ganska lätt. Trodde det var ett skämt och att det på något sätt borde ändras. Men icke. Han öste på något lösningsmedel på sig själv. vi båda var fastbudna vid stolar. Två män. (hans tjänare) hjälpte till och de var väldigt vänliga. Precis som om de brukade göra detta och att det var en kul grej. De hjälpte till att få lösningsmedlet även i mitt hår. Så jag skulle brinna lättare. Jag var ytterst tacksam.
Plötsligt kom en till brud. Hon var hopplöst förälskad i den mannen som nu skulle bränna upp sig själv. Hon kunde inte leva utan han och bad om att också få bli bränd. Det fick hon. Men utan lösningsmedel. för det var slut!

"Nu tänder jag på!" sa ena tjänaren vänligt och kom närmare med en tändsticka.
Jag blundade och försökte slappna av. döden skulle väl komma snabbt antar jag.
Märkligt nog var det en skön känsla först när det blev varmt. Jag rös i hela kroppen. Blev lite orolig att det skulle börja göra ont snart och ville bara dö. Men försökte lugna ner mig. Slappna av med slutna ögon. tänka på annat.'
Minns att jag tänkte att det skulle vara kul att berätta hur det känns att brännas för mina föräldrar när detta projekt var slut. Men jag visste att så fort jag bytte liv igen skulle jag glömma allt det här. Typiskt!
Kände hur syret började  ta slut och jag försöka snabba på med att dö genom att hålla andan.
Sen helt plötsligt var jag någon annan stans. I ett annat liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0