En tidig morgon!

Var uppe i ottan och hjälpte till och laga mat. Mysigt när alla lagar mat tillsammans. Vet föresten inte om man kan kalla det ottan. Natten?
Nu står hur som helst sarmen och kokar. Fettet steks och jag antar att mariklin åker in i ugnen så småningom. Idag äter vi tidigt.
Ute snöar det våldsamt. Våren igår är borta haha.... Men så ska januari vara. Snöigt och kallt. Min födelsedag ska vara snöig och kall. Det ska vara vitt i björken utanför fönstret. (om jag nu vore hemma)
Visade en bild på en smörgåstårta. Och sedan videon swedish regular mealtime. Där de lagar mat så våldsamt.
De blev intresserade och ville prova. Så möjligen får jag smörgåstårta. Kanske inte på min födelsedag. Men här i kring. Och jag gör gärna smörgåstårta. Det är en skön känsla att få laga nåt som jag vet! Som jag kan!!!

Har ingen aning hur jag ska få den här dagen att gå. Men jag antar att jag bara behöver vara vaken till sju-åtta? haha. ska väl inte bli nå problem att somna efter en sådan tidig morgon!
Nu ska jag städa lite här på bordet. Ser ut som ett bombnedslag med florsocker från Llukom, ihoprullad duk, kartonger, tärningar och papper. Och en tårta!!!!
Orhan kommer säkert utbrista.
"But piccola! What happen? Where is my lazy girl?"
XD Om han nu kommer någon gång. Han sa. Nu går vi upp. Jag gick upp, han på toa. Sen kom han aldrig. Utan han gick in där nere igen. Män...

Så här sitter jag i min ensamhet. Betyder det att jag ska se på simpsons eller försöka fixa mitt hår?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0