Flygresa och farväl....

Sista dagen med min man. Vi låg hela morgonen och var lite ledsna...
I morse vaknade jag hårt. Tväröppnade liksom ögonen. Det betyder väl att jag sov gott. Drömde som vanligt. I natt drömde jag att jag fick jobb på migrationsverket!
Vi ska strax duscha/bada. Orhan för att han ska på intervju i morgon. Han måste ju se proper ut! ;)
jag ville bara duscha håret. Kan duscha när jag kommer fram... Men nu när vattnet står bredvid. Så varför inte hela kroppen! haha ;) Så är jag ren och fin när jag möter min familj!

De förra två resorna hade jag en bok. Och en man ena resan. men denna gång har jag INGET. Kommer bli oerhört trist. Måtte de visa roliga tecknade pärlor. Annars blir jag irriterad!

vi åker härifrån i morgon klockan åtta. Lämnar Orhan i Pristina då han ska ta en buss runt nio. Sedan skjutsas jag till flygplatsen och är där runt nio...
Antar att det blir ett snabbt farväl. Hoppas han är så inne i sin intervju och jag i min resa att vi inte blir så romantiska haha..
Hans intervju börjar inte förrän jag nästan är i Sverige. Så jag får sitta och vara nervös för den hela resan.
Känns just nu mest jobbigt. Att lämna Orhan här. Men jag funderar på att om det tar mer än två månader att få svar. Då åker jag hit och hälsar på igen. Vi ska inte vara ifrån varandra så länge!!!
Måtte det gå fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0