Rosor

Rosor...
Väntade nog för länge med att ta kort för inte är ljuset bättre nu. Hur som helst. Har ritat lite till idag. Men inte mycket. Jag är dålig på att göra något perfekt. När en bild ser ut som, tja, ungefär som den bild jag har i huvudet. Då tröttnar jag. Jag är alltså ingen perfektionist! haha... :p
Dock tror jag det finns en hel del att förbättra på den här. Så jag hoppas jag tar mig i kragen!!!
Har i alla fall försökt ta lite olika bilder i olika vinklar och ljus... Så kanske ni får en liten uppfattning av hur bilden ser ut haha...
Annars tycker jag ni får be mig visa den när vi ses! ;)
Svar: "Självklart vill jag rita dig syrran!!!" ;)

Kommentarer
Postat av: amelia

Skitsnygg!

2012-01-23 @ 17:25:54
Postat av: Bibbi

Snygg och tack och lov inte perfekt! Love..... Längtar tills du är med igen. Stor kram

2012-01-24 @ 07:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0