Fethårig

Sitter och tittar på jobb. Har kommit ut en hel del florist nu. Inför sommaren. särskilt på plantskolor då! ;) Så jag tittar runt om något är intressant. Självklart är allt intressant men jag vet inte riktigt om jag kan ta allt. vill inte flytta... Men vissa jobb startar till sommaren. Då går det bra! ;)
Vaknade upp hungrig idag och för ovanlighetens skulle åt vi frukost. Bra! ;) Typ gröt fast salt. Vi åt med den vätska inlagda paprikor ligger i. gott! :) Fast samtidigt väldigt intressant. XD
Nu sitter Orhan och jag och spelar spel. Jag vinner stort... ;)
Annars har vi inga planer för idag. Jag känner för att duscha men jag antar att vi sparar det till i morgon.
En prommis vore skönt. I det tråkiga blaskiga vädret.... Det vore det. Måste bara komma på en frisyr som ser bra ut med fett hår XD

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, det är inte det lättaste att få till något snyggt när håret har blivit fett och lite väl glansigt.

Jag köpte nyss ett nytt schampoo som skulle vara naturligt och perfekt mot fett hår. Perfekt för mig tänkte jag, men man behöver typ fylla halva näven med schampoo för att håret ska bli rent. Egentligen ska man nog tvätta det varje dag men det är jag alldeles för lat för. Jag tänker att de dagarna jag bara går hemma och grejar gör det ju inte så mycket att håret blir fett. Fast den motiveringen spricker lite när det kommer någon på oväntat besök..

2012-01-22 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0