Blommor

Är sugen på att hitta på nåt. Göra en utställning. Skapa med blommor. Kanske blanda in målandet och tecknandet på nåt sätt.
Till höst nu igen... Vet inte om jag skulle hinna men... drömma går ju alltid. (till vintern finns det mindre att plocka av i skogen. Alltså måste jag köpa mer och det blir alldeles för dyrt.)
Hur som helst. Sitter och tittar på bilder och drömmer. Försöker komma på ett tema. Nåt speciellt. För även om jag inte kan genomföra nåt sådan så kan jag alltid sitta och smådrömma lite för mig själv. Det är ju typ halva nöjet.
..
..
Vet föresten inte om det skulle gå. För vem skulle vilja betala för att se på vad jag har gjort? haha hur ska man ens få folk att komma. Måste ju vara nåt storslaget. Ja kanske om jag fick nån kändis att sitta där bland blommorna! 
För vem bryr sig om lilla Petra Gashi! 
.
.
Ett steg i taget. Nu kan jag drömma lite. Så får vi se om jag finner en driven kompanjon eller om jag helt enkelt faktiskt vågar och göra nåt!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du har inget att förlora och allt att vinna. Go for it!!!!! Love

2012-07-21 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0