Det bortglömda godiset!

Trött...
Ställer man in sig på att jobba halvdag. Ja då går dagen jättesnabbt. Men samtidigt känner man sig inte alls inspirerad att starta några projekt!
Städade. Och verkade aldrig komma hem. Det tycktes alltid finnas att göra. Trots att det kändes som det inte alls fanns att göra. Tills chefen äntligen frågade om jag kanske ville hem. "Tja.." sa jag. (vill ju inte verka som jag längtar hem haha)
Men utan lunch, arbete till tre. Ja det blev ju inte en all för kort dag!
..
Skulle nästan kunna somna. Men då lär jag inte somna inatt...
Orhan sover i alla fall nu. Men det kanske är bra... Så han har kraft att köpa godis till mig. Haha.. eftersom han fick skjuts till arbetsförmedlingen och sparade de slantarna så köpte han godis till mig istället. Bara för att sedan glömma det på arbetsförmedlingen!
Men nu när jag fått höra att han faktiskt hade köpt godis till mig så vill jag ha det. Man kan inte berätta om överaskningar och sen inte ge dem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0