Ensam på morgonen

Orhan går runt och sjunger på italienska med hörlurarna i öronen. Lite svårt för mig att höra någon melodi! haha.. Men lustigt är det! ;)
..
Själv slappar jag efter en heldag på jobbet. Kändes lite löjligt på morgonen. Chefen är på semester och vi har ändrade öppetider. Alltså var ingen där när jag kom. Det var låst. Stod ett tag och funderade, Varför frågade jag inte om vilken tid de kom. Varför tog jag för givet att jag skulle kunna komma in på morgonen?
Men allt löste sig. Kom in en annan väg och kunde jobba 2 timmar innan alla andra kom! :P
Dagen gick snabbt då vi packade inför en mässa i morgon. Det fanns alltså massa att göra plus att jag hade sällskap stor del av dagen. Då blir allt roligare! :)
Och i och med detta hann jag ju inte med mina vanliga uppgitfter. alltså ska jag nog kunna hitta på något i morgon med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0