Ett mysigt avslut..

Efter att ha varit sura på varandra en hel dag nästan sitter familjen samlad i vardagsrummet. Tamar tvättar sig på gam-mattan. Orhan tittar på fotboll och jag småtittar medan jag roar mig lite på egen hand. Så kul är det inte med vänskapsmatch mellan Inter, juventus och Milano.. vänskaps.. tss tss...
..
..
Vi sitter och smuttar på halvljummen cola med en bit citron i som vi nyss inhandlade på ica. Inte citronen alltså. Den köpte vi tidigare på coop i Umeå. 3 för 10. (har ingen aning om varför och vad vi ska göra med den? Men jag satte lite skal i en kaka igår och idag har vi en bit i colan.. citron är användbart...)
.
Livet är helt enkelt på topp just nu. Ja hur skulle det möjligen kunna bli bättre? Till och med solen skiner...
Ska nog gå och hämta lite mer cola innan jag tittar på Tintin. (my man!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va sprattlar du för?

2012-07-22 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0