Fina hösten

Ser fram emot hösten jättemycket nu! Ovanligt. Men denna sommar har ju varit helt sommarlovsbefriad. Jobb, inte ett endaste bad och alldeles för lite vänner.
..
..
I höst händer allt och ingenting. Jag är ledig. Eller i alla fall just nu. Kanske plopp jag hittar jobb. Men nu sitter jag och småhoppas på att inte hitta jobb. Jag vill vara ledig!!!
Vi ska hälsa på Orhans familj. Vi ska kanske få bil! :D Vi ska mycket troligt ha någon form av bröllopsfest! (Ä N T E L I G E N!) Jag ska göra brudbukett!;) (kul kul!) Vi ska på bröllop! hehe... ;) Vi ska.... leta nytt hem och jobb.
Vet inte om jag längtar efter att söka jobb och hem igen. Men med nya krafter kommer vi säkerligen hitta det ultimata. Det perfekta jobbet/jobben i Habo och den ultimata stugan i utkanten av stan. (Orhan har fått för sig att vi ska flytta till Habo nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0