Fixa, fixa, fixa...

Usch vad det är trist att städa och möblera. Inreda.. Det är kul till viss del men det är så mycket saker överallt att jag inte vet vars jag ska börja.
Nu börjar i alla fall matsalen likna nåt. Den känns tom dock. Inte alls lika mysigt som vardagsrummet. Känner på mig att Orhan kommer klaga på tomheten. Han tycker inte om öppna ytor. Det ska vara ombonat och mysigt!
Får väl slänga in nå extra stolar från kyrksalen... Köpa en jättepalm!
Nu ligger allt i köket och trappen eftersom.. det är de två rummen vi inte fixat.
När jag samlat lite energi ska jag bära upp allt som ska till sovrummet. Alla kläder och lakan etc. Suuck!
Borde nog äta nåt. Kommer aldrig orka hela dagen annars.. En kopp kaffe vore fint också!
Sen har jag energi att försöka göra det ombonat här inne. Enerig att bära upp alla lådor för trappan... 
Det får vara dagens arbete. I morgon köket.. i övermorgon hallen (kanske inte ska anstränga mig där med tanke på att de ska tapetsera!) toaletten... förådet och gästrummet!
..
Trött..
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0