Fredag

God morgon världen. Idag ser jag fram emot en lika seg dag som igår. Faktiskt. Den verkar likna gårdagen. Förutom att vi är lite smått surmulna mot varandra jag och Orhan! Löjligt värre..
..
Fast såklart. Idag är städdag och jag ska väl så småingom sätta igång med mina uppgifter. självklart är det precis som förra fredagen min disk också! Så värdelöst. Man undrar ju varför jag spara den till idag. Tyckte den var så liten igår och jag vet att om jag tar en disk när den är liten. (=en kastrull, två tallrikar och lite bestick) Då kommer Orhan börja skrika om att jag fuskar för att jag diskar så lite när han måste diska en flera dagar stor disk!
Jaja... ska inte klaga. Jag har i alla fall att göra idag. Borde ta åtminstone 2 timmar av mitt liv att göra allt det. 
..
Då kör vi fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där är ett jobbigt kapitel och gör stor skada i familjer - disken. Hitta en smidig och bättre lösning! Ni kanske istället skulle diska varje dag och vill man spara så är det upp till en själv att göra en större disk...

Svar: Det är precis så vi gör! haha ;) Jag sparade. Alltså har jag större. Orhan brukar aaaalltid spara så han har de värsta! XD
Petra

2012-07-20 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0