God morgon Tyskland!

Hektisk morgon då jag fick läskigt mail från Airberlin att de inte fått nå pengar från mig. Så vi har spenderat morgonen med att snacka med hurtiga tyskar. :P Och deras tyska engelska! haha Men allt gick väl. Till slut fattade jag mitt nöt vad jag gjort fel!
..
..
Idag öser regnet ner så det blir ingen utflykt. Vilket vi var sugna på igår men inte orkade och tänkte vi kunde ta idag. Aldrig får man vara riktigt glad. Men vi kan säkert fylla dagen med andra nöjen. Jag målade ju till exempel inget igår vilket jag tänkte. Pratade med mamma istället! Och bokade biljetter.
Nu är det sannerligen dags för frukost. Kan inte hänga här i sängen hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0