Hårhistoria

osså råkade jag se en bild och igen känner jag mig lite deprimerad.
..
..
Tror det är en återkommande bild. På mig. 2009! 
Innan jag färgade håret och det blev förstört så jag fick klippa av det. Typ Axellångt. 2010
Det växte sakta ut. Och sommaren 2011 var det längre än axellång. Men fortfarande inte som förr.
Som jag sedan blekte för att få fram min riktiga färg igen. Jag blekte sönder det så det bara rasade hår vars jag gick. Så jag fick klippa en kort page vintern 2011.
Nu.. sommaren 2012 är det så jag kan kittla mig i nacken med det. För att bli som på bilden saknas ca 2 dm...
Mellan 2010 och 2011 var det enda som hände att min uppklippning försvann. Och att håret kanske blev några centimeter längre.
Alltså borde jag ha mitt ljuvliga hår som på bilden år 2015.
3 år.. det är ju inget. Då är ju jag bara 24! XD 
..
..
Mitt hår våren 2010, sommaren 2010, sommaren 2011, hösten 2011, vintern 2011, sommaren 2012!
Hår växer långsamt. alldeles för långsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0