Ingen god natt

 Usch... har fått sömnproblem.. Igen! Inget ovanligt. Tycker man en gång borde vänja sig. Komma på massa saker att göra när man inte kan sova. Men det finns inget. Inget alls. Man bara ligger och tycker synd om sig själv!
Har lyssnat på ljudböcker. Men på youtube finns inget. Och på biblioteket fanns det gränser. Som jag lyckades överskrida.. suck!
 Tror jag ska se på en film... En riktigt seg och lättsam. Som man kan sluta ögonen till. Lyssna på men ändå förstå vad som händer. Bara för att då och då öppna dem och titta. Vem bråkar med vem!
Igår låg jag i en evighet. rullade runt, runt, runt. Obekvämt, varmt och jobbigt. Tungt!
Och när man precis hittat den perfekta drömmen. Njuter av den sköna sängen. Ja då bestämmer plötsligt Orhan att jag bör gå upp. Och tar bryskt upp mig och slänger ner mig på toalettstolen! 
Ja är man likväl där kan man ju göra det man har att göra på morgonen och då vaknar man... Men vad jag menar är.
Om jag nu väcktes så bryskt efter en tuff natt. Varför känns det lika onödigt att somna i natt med? lika avlägset och påtvingat. 
Jag kan ju inte sova!? 
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0