Iväg

Skrev ett helt fantastiskt inlägg igår. Som inte kom in någon gång eftersom det var en ko i kontrollrummet. Sånt gör mig lite irriterad. Så jag skrev inget igår.
Eller?
..
Idag bär det av till Umeå. Hämta mitt pass och inhandla lite frukost när vi ändå är där. Sån skit tar alltid slut. Det är det tristaste som finns att äta så man är så illa tvungen att se till att det finns något alldeles underbart att äta! Som man blir sugen på i arla morgonstund!
..
Men nu har jag inte längre tid att förtälja er om min alldeles fantastiska dag jag har framför mig! Så.. god dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Det är ofta en ko i kontrollrummet när man kommenterar också. Har skrivit många kommentarer som inte kommit fram för att jag inte haft tålamod... Kanske blivit något fel någonstans? Du borde höra med blogg.se.

2012-07-27 @ 13:13:09
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0