Kär

Jag har nog världens sötaste man.
Kom hem från jobbet. Fick go-middag! ;) Kände skarpt att vad jag behövde var att få lägga mig ner i soffan. Dricka en kopp kaffe. Suga på nåt sött och se på nåt löjligt. Kanske nån Tintin film! ;) 
Vad händer. Plötsligt inser jag! vi har ingen mjölk! Kaffet är färdigbryggt. Jag har den rätta känslan, till och med iklädd pyamasen. Helt redo för att slappa, men utan mjölk är ju kaffet... tråkigt.
Ni förstår dilemmat!
Det är då min hjälteman utbrister. "Jag kan cykla och handla mjölk åt dig!"
..
..
Kände det idag när jag som vanligt stod och tvätta händerna. Vilken fin liten familj vi är. Vad jag är glad att få vara gift med Orhan! Just Orhan av alla snubbar. Snygg, söt, irriterande och aggresiv, trött, hurtig, snäll, kramgo, omtänksam, duktig... Ja han är allt! Bäst!
.
 Både när jag vill pussa på honom eller slå honom i huvudet! Även om nyförälskelsen dalar och man jämt måste diskutera huhållsysslor! Så är det ändå väldigt självklart. Jag älskar Orhan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0