Kniven mot bröstkorgen!

"Idag är en festlig dag. För vi spenderar den i Robertsfors. Glada Robertsfors." Satt jag och Orhan och sjöng utanför Konsum. För vi spenderade näst intill hela dagen i Robertsfors.
..
..
Vi åkte dit tidigt för att hinna ta ut mitt körkort och kanske fixa vårat ärende på swedbank innan jag skulle till vårdcentralen. Tji fick vi. Körkortet skulle hämtas ut på "riktiga" posten som öppnade halv fyra. Och swedbank öppnade inte förrän tolv. Så det blev till att promenera. 
Varmt var det också. Nåt så fruktansvärt.
Vi gick runt i parken. Satt utanför Konsum. Och gjorde ärenden efter ärende allt eftersom de öppnade! :) 
Jag har då sett mer av robertsfors än jag gjort förut. 
..
..
Var inte så spännande på vårdcentralen. En fettklump. Normalt. Världens festligaste sjuksyster som skrattade förstående när jag berättade om lukten. "Ja man vill ju som nästan öppna ett fönster!" skrattade hon.
Så på Onsdag ska jag dit och skära bort den.
Jag är rädd... Jag vill inte skära i min kropp. Och jag får näst intill tvinga med min blodkänsliga man. Men jag SKA ha någon att hålla i handen när en läskig doktor sätter kniven mellan brösten på mig!
..
Nu känner jag för att måla lite... Dagen är ännu inte slut!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Emini

Haha. Ja men det blir ju skönt att bli av med den! Vi får se vad som kommer först. Din fettklump eller vår bebis. ;)

2012-07-09 @ 21:28:26
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0