Knölen

Igår tog jag och Orhan en tur till Umeå. Bara för att umgås på tu man hand. vi åt på restaurang såklart då mat är vår passion! :P
På restaurangens toa upptäckte jag något äckligt. Knölen mellan mina bröst var ingen broskknöl. Utan en himla grej! Full med vidrigheter. Som en himla finne! Och det är den som lutkar!
I FEM ÅR. Har jag gått runt med denna knöl och trott att mina bröst luktar illa för att det är för lite luft mellan dem eller nåt. Och så är det den skiten! Den lilla knölen!
Försökte tömma den. Men bara känslan av att det kom ut nåt illaluktande från mig gjorde mig så illamående så jag trodde jag skulle svimma!
Men snart bär det av till vårdcentralen. (nästa vecka. Dom murvlarna har semester och försökte lura bort mig till lövånger tss tss) Får se om de skär upp de och tömmer den. Eller om jag ska klara det själv. Vet inte vilket som känns bäst. Både och känns oerhört obehagligt. Men ska bli skönt att en gång för alltid bli av med mitt tredje bröst och den obehagliga doften av sur mjölk! 
..
Haha vilket otroligt ointressant och äckligt inlägg. Men det är ju i alla fall ingen cancerknöl! ;) (För er som någon gång undrat vad jag har där emellan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0