Landstinget vill inte snitta i vackra bröst!

Trodde jag åkte till Robertsfors för att få bort min knööl. Tji fick jag!
Tydligen var den alldeles för svåropererad för henne. Sjukhus i landstinget gör inte skönhetsoperationer på vackra flickor med vackra bröst. För om du ska ha en fin uringad tröja så förstörs det av ett fult ärr.
Jag började undra varför jag skulle operera mig? Trodde de att jag kände mig ful med denna klump? att jag efter 5 år inte stod ut längre? att jag ville ha lite plastikkirurgi!
Jag kom ju för allt i världen dit för att de sa att man måste ta ut den!
..
Hon upprepade flera gånger att det INTE var cancer. För då hade de opererat ut den. och det var inte infekterat. Men det var bra att ta ut den innan den blev infekterad!
Men att landstinget inte gör det... Jaja..
..
..
Som att slänga bort pengar på brasan! Först en sjuksyster som ger mig tid för operation. Sedan en doktor som kostar dubbelt så mycket tar pengar för att säga att hon inte kan operera bort den för att jag kommer se ful ut! Och ger mig samma värdelösa information som innan!
..
Jag fick nummer till några privata hudläkare. Men hemska saker. Då får det vara. Då kan jag lika gärna vänta tills det är infekterat så de gör de. Antar att privata läkare är dyrare?
Då har jag redan fått ett ärr pga infektionen. Då kan de inte skylla på att jag förstör mina perfekta bröst!
Ingen kommer ju se ärret. Hur uringat tror folk jag har?
..
Värdelös dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0