När det går långsamt igen...

Dagarna går..
Den här dagen har bestått av telefonsamtal. Allt om kött, arbetsförmedlare med grötig dialekt och hurtiga telefonister.
Självklart njutit av min kopita som fick högsta betyg av Orhan. Förutom att jag blandat i lite blåmögelost i en av delarna vilket Orhan inte gillar. Jag tyckte dock det var mycket gott. Var tvungen att improvisera då vi inte hade något normalt. Eller vad vet jag. Kanske varenda en i Jugoslaien blandar ihop sånt! haha
En med potatis och lök! Och en blandning på yoghurt, ägg och lite blåmögelost och purjo! :)
..
Ok. Nog pratat om mat. Tycker det börjar bli lite segt. Att bara sitta. Jag måste komma på något projekt om jag ska vara arbetslös igen. Och ensam hemma vissa dagar! :P 
Hela min dag kan ju inte gå ut på att göra en fantastisk middag. Eller i morgon har jag faktistk planerat att diska och skura golvet. (Det är nåt som klibbar i köket och hallen! hehe)

Det börjar gå segt nu. Jag vill flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0