När det känns obehagligt...

När jag kom hit var det som att få en chock. Nog för att våran hyresvärd sagt att det skulle vara lite ostädat här. Men jag trodde det skulle vara pga att de ska tapetesera och att de kanske promenerat runt här. Smutsat golvet lite.
Men det är äckligt. Döda flugor överallt. I badrummet luktade gammalt avlopp och det var nåt brunt kladd i duschen!  Spindelnät i hörn och efter att Orhan dödat en spindel i vårt sovrum känner jag en oro för att somna. Jag vill inte vakna med en i munnen. På mig! usch.
Känner nästan för att gråta. För jag visste att lägenheten inte är i vackraste skick. Men den är värre. Den är ful och äcklig!!!
Men man får vad man betalar för. Vi blev varnade. Vi flyttade hit med kort varsel och ingen hann städa. Man får ta det. 
I morgon ska jag bara städa, städa och städa. Döda varenda hörn med ättiksprit! 
Ja först måste jag ju inhandla alla möjliga dylika städartiraljer eftersom vi gjorde slut på det vi hade i Dalkarlså..
Aaah.. dalkarlså.. Härliga, rena, fräscha dalkarlså! 
..
Nu får ni njuta av lite bilder från igår! :)
..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0