När inget annat hjälper finns Bamse alltid där och ljuder en till söms...

Plötsligt blev det jättenatt.
Har hinnit att leka med blommor, pratat lite kort med en av mina svägerskor och sett film med Orhan. Mys på hög nivå. Och eftersom jag tydligen inte jobbar i morgon njuter jag av att vara ledig. Veta att jag inte behöver vakna upp särskilt tidigt i morgon.
Bra det. Klockan är ju tydligen över ett. Då lär inte jag sova förrän vid tre i alla fall! 
..
Nu ska jag som vanligt leta på youtube efter någon form av ljudsaga att lyssna till. Antar att det blir nåt Bamseavsnitt. Eftersom jag aldrig hittar någon ljudsaga... (har redan lyssnat på alla tintin och har inte ork att lyssna på Harry Potter och inte alls lust att lyssna på Zlatan!) Men bamse duger fint. För kära Rune pratar ju genom hela filmen så man behöver ju inte se bilderna. Det är bara ibland som det spelas musik i all evighet. Då Bamse dyker eller Lille Skutt springer jättefort. Men det är just i de långa musikslingorna man hinner somna. haha...
(Kanske måste tilläggas att då och då tjuter något jättehögt eftersom ljudefekterna i bamse är unika! Kan ibland göra så man vaknar till.)
..
God natt ni som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0