Okända vätskor på golvet!

God morgon världen.
Klockan halv åtta eller nåt väckte Tamar mig. (orhan är redan ur huset!) Men jag lurade upp henne i sängen och snart sov hon gott i mina armar! Så då vaknade vi inte förrän efter nio då Orhan ringde och frågade om jag var vaken!
..
..
Nu äter jag frukost och sitter vid datorn. Jag behöver tid att vakna för att bege mig ner i tråka köket och matsalen vilket är dagens projekt. Idag behöver jag i alla fall inte skruva ihop nåt, eller bära nåt från en annan trappa!!
På tal om matsalen. Våra kläder ligger ännu där nere och där brukar Tamar sova tills vi fick in en fåtölj!
Och under vitrinen med väskan klev jag i morse i nåt blött. 
Tänkte oj. Kiss? Har Tamar i sin otrygghet kissat ner sig? Doppade fingarna och luktade. Det luktade ingenting! Absolut ingenting!!!
Doftade mer och kände en svag doft av jordgubb! Är det parfym funderade jag?! Har det legat en parfym nån stans som öppnat sig?
Knuffade bort vitrinen och det lilla blöta spåret ledde till en... JÄTTEhårboll! Typiskt... Tvättade händerna och fick tvätta golvet. (jordgubbsdoften kom från våran tvål i badrummet. Jag hade alltså nyss tvättat händenrna innan jag doppade dem i okänd vätska!)
..
Ska bli skönt att få det rent och snyggt där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0