Pass

Ska snart fixa i ordning mig. Tycker  sånt är kul och idag ska jag lägga ner krut. Ska ju ta passfoto också och jag tänker inte se lika körd ut som sist då jag hade min våldsamma sminkning och tvättade bort de svarta strecken jag hade runt ögat nonchalant på polisens toalett. Plus att jag hade världens sidlugg jag helt enkelt bara slängde åt sidan. Ser ut som jag har fett hår och är allmänt trött på livet.
Inte den här gången!
..
Mina första och enda stämplar. Serbien och Kosovo.. Självklart en till längst bak i boken då jag lämnade Kosovo också! Var oerhört stolt över dem. För det är ju faktiskt kul att se vars man varit. Men icke. Alla andra länder strutnar helt i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0