Petras fashion!

Orhan står och vispar ihop nån bönröra i köket. sannerligen på tiden. Jag hungrar. ..
Idag har vi sett på That 70's show! Vi har sett på den de flesta dagarna på senast tiden. Ja från början.
Men hann vi med många avsnitt om man säger så. Från lunch till middag! :P
..
Vilket töntinlägg det här blev... Kommer inte på nåt mer att säga. Men låter ju som värsta lillflickan. Nu ska jag äääta.. och innan det så såg vi på film. Och sen ska vi leka. Och sen ska vi... bla bla.
Ja det är ju illa. Men jag har faktiskt inte ett jota att säga. Skulle egentligen hålla mig undan helt från bloggen.
Om det bara inte vore ett sånt himla nöje att skriva! Ja det är ju galet. Jag sitter och längtar efter att få skriva. Men så sätter jag mig här och skriver ihop nåt litet trams om mat och en tv-serie!
Saknas bara att jag lägger ut en bild på dagens stil.. 
..
Idag har jag på mig heta långkalsonger och en av mina oerhört snygga tee-shirts från gymnasieskolan! 
Jättecoolt att matcha med två svarta klädesplagg. Och långkalsonger kan verkligen ta fram dina kvinnliga kurvor.
Jag väljer att sticka ut med lite silverdetaljer på fingrarna. Och att ha håret lite fett och slarvigt uppsatt i en knut i nacken är alltid rätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0