Redo för att göra nytta!

Vaknade ovanligt piggt i morse. Med tanke på hur svårt jag hade att somna. Och med tanke på att jag nu för tiden nästan aldrig känner mig inspirerad till att gå till jobbet. Men idag kändes det bra. Kanske äntligen är slut på den här trista halvdeprimerade tiden som varit!
Igår kanske var slutet då det flög varm smält ost rätt i ögat på mig. Vilket fick mig att lipa som en unge. Ja men kanske var det just det som behövdes. Att få gråta lite hos stora starka Orhan för att jag fått lite ost i ögat.
Det är helande det!
..
..
Solen skiner så jag har dragit på mig friskuskläderna. Ser ut som en tönt. Lär blir oerhört varmt. Jag ska bära kryddor i alla fall. Det betyder att jag slipper vara i det varmaste växthusen och får gå ut emellanåt när jag bär dem.
Det blir bra. Hoppas det finns massor att göra så dagen går fort. Idag måste bli en heldag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0