Sämre tider

Idag är en dålig dag. Jag kände redan på morgonen. USCH... finns inget att göra idag. Inget alls. Vill inte göra något. Vill bara att dagen ska ta slut.
Märkligt hur det kan bli ibland?
Slutade med att både jag och Orhan somnade framför en dokumentär. Sov tills nu och jag mår illa medan Orhan står och gör fantasifulla rätter i köket. Är orolig. Fantasi och illamående går inte ihop. Men... får hoppas det är gott.
..
Näe.. som sagt var. Idag är en dålig dag. Är för trött för att göra nåt alls. Och jag känner ingen lust att vara vaken. Men det är för varmt för att sova mer... Jag lär väl inte somna mer efter att ha sovit hela eftermiddagen! XD
suck...

Kommentarer
Postat av: anna

Stumpan...

2012-07-09 @ 00:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0